Tuesday, November 17, 2009

Malam yg sunyi sepi.......

huh.....malam kian menginjak ke pagi....
hhmmm....esk ade paper anatomi.....tp...aku xtau la ape yg aku study...
dh xmsuk dh lam otak aku ni......
hhhmmmm.....ape nk jd aku pon xtaw....
mlas nk study pon ade gak...nk tido pon xtrase nk tido lg...
ape yg aku pk kan ntah......serabut pon ade gak.....
kdang2 rse boring n mnyampah gak duk kt mktb ni.....xtaw la nape...
lifes kt cni dh xbest....trase cam duk kt penjara pon ade gak....
aduhhhh....ni tmpat utk student ke utk banduan ekk....????
hhhmmmm.....xtaw la smpai bile cmni....
bosan2......trkongkong......

aku dh mlas nk pk ape2.....sbb otak aku dh ingat umah....
dh xingat ape2 dh.....
lgpon mls nk pk.....wt skit otak n buang mase jew pk 2 smue....
persetankan smue itu.....huhuhu
ape yg penting................???????????? balik umah la woi......
hahahahaaha..........
dh la, aku chow chinchow dlu.....tetibe rse cm nk tido laks....
sok bngun jap,study sesikit pastu menung seminit dua....
then iron bju....then mandi....then.....
arrrgghhhh......byk plk thennyer....bile nk tido ni.....
smpai kite ketemu lg.....daaa.....

No comments:

Post a Comment